EHA OÜ

Koduteenust valides ja tellides võivad tihti tekkida lisaküsimused. Oleme siia kokku koondanud sagedasti esinevad küsimused meie teenuste ja nende läbiviimise kohta, et saaksite kiirelt vastused. Täiendame lehte küsimustega pidevalt, kuid kui teie küsimusele vastust veel ei leidu, võite meiega ühendust võtta. Kontaktid selleks leiab kontaktilehelt.

Kui tihti ma pean tellima teenust, kas on ettenähtud tundide arv kuu või nädala lõikes?

Teenuse tellimisel ei ole piiranguid, meie klient võib abi vajada nii igapäevaselt, kui ka kord nädalas või kord kuus. Samuti on võimalik teenust tellida ka mitmeks korraks päevas, näiteks 30 min hommikul ja 30 min õhtul. Kõik oleneb sellest, mis toimingutes abi vajatakse ja kui suur on hooldusvajadus. Küll aga on ühe visiidi miinimum aeg 30 minutit.  

Kui pikaks ajaks olen kohustatud olema klient?

See kõik on individuaalne ja sellest tulenevalt oleme teenust osutades väga paindlikud. Teenust on võimalik tellida tähtajatult ja püsivalt või ka soetada kindlaks perioodiks, näiteks vajatakse abilist kuniks taastutakse erinevatest tervisehädadest. Samuti on võimalik teenust ka vajadusel ajutiselt peatada.

Kuidas toimub info vahetamine kui vanuri pereliikmed elavad teises linnas?

Infot vahetame kirjateel või telefoni vestlusel, täpselt nii nagu pereliikmetele sobib ja kuidas kokku lepime. 

Kuidas koostatakse hooldusplaan või kohtumiste graafik?

Me läheneme oma klientidele personaalselt ning iga hooldusplaan või kohtumiste graafik on individuaalne. Hooldusplaani ja kohtumiste graafiku koostame peale kliendiga tutvumist ja lähedastega suhtlemist, kus selgitame välja kliendi soovid ja vajadused. Seejärel saame kokku leppida vajalikud läbiviidavad toimingud, mille põhjal saab arvestada välja kohtumiste sageduse ja teha graafiku. Graafikut koostades arvestame kliendile sobivate kellaaegadega.

Kuidas toimub teenuse eest maksmine?

Meie koostame arve kuu või nädala(te) lõikes, täpselt nii, kuidas meie klient soovib. Tasuda saab ülekandega ja sularahas. 

Kas mul on alati sama hooldaja?

Meie hoolitseme selle eest, et meie kliendil oleks meelepärane hooleandja, kuid vahest võib juhtuda, et abistama tuleb asendaja ja sellest muudatusest teavitame me alati ette. 

Kas hooldaja saab mind arsti juurde sõidutada?

Jah, meie teenus sisaldab transporti ravi- ja ametiasutustesse, söögipoodi ja teistesse kohtadesse, kuhu vanuril on soovi minna. 

Mis on asendushooldus?

Asendushooldus on mõeldud lähedastele ja omastele, kes hooldavad eakaid. Pikaajaline hooldamine on väga kurnav nii vaimsel kui ka füüsilisel tasandil ning asendushoolduse teenus annab omastehooldajatele võimaluse puhkuseks, et vältida läbipõlemist. Asendushooldust saab tellida kindlaks ajaperioodiks, sealjuures ei ole miinimum päevade arvu, seega saate teenust tellida ka üheks päevaks.

Mis kellaaegadel teenust läbi viite?

Teenust osutame igapäevaselt ajavahemikus 7.00-21.00. Öötundidel pakume eaka abistamist kokkuleppe alusel.

Kas pakute teenust ka nädalavahetustel ja riigipühadel?

Me pakume teenust ka nädalavahetustel ja riigipühade ajal ning hind sellest ei muutu.  

Kas osutate teenust ka väljaspool Pärnut?

Hetkel pakume teenust peamiselt Pärnu linna siseselt. Vajadusel on võimalik ka kokku leppida teenuse osutamine väljaspool linna piiri (Audru, Paikuse, Reiu, Tammiste, Sindi, Sauga), kuid siis lisandub tunnihinnale ka kilomeetritasu.

Tekkis lisaküsimusi või ei leidnud enda küsimusele sobivat vastust?

Võite julgelt meile kirjutada kasutades allpool olevat kontaktivormi.